X

続・ウクライナに栄光あれ

レス数が1000を超えています。これ以上書き込みはできません。
0900名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/24(月) 19:02:48.73ID:RmZgjZrf
さてウクライナで何が出てくるかな?wwwどうせ今頃は慌てて隠蔽工作してるんだろうけど( ゚д゚)

ウクライナ外務省の長は、キエフの「汚れた爆弾」の製造に関するロシアの声明の後、IAEAの局長がウクライナに専門家を送ることを決定したと述べた。

The head of the Ministry of Foreign Affairs of Ukraine said that the director of the IAEA decided to send experts to Ukraine after Russia's statement about Kiev's creation of a "dirty bomb"
0902名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/24(月) 19:31:28.64ID:EnlQODZp
ウクライナは自国民をわざと犠牲にして、それをロシアの責任にしようと企んでいるのか? 真正キ○ガイ国家だな( *`ω´)

Kyivは「自国民の死による血まみれの挑発」を準備している、とRussian部門間調整本部は述べた。10月24日、Kharkiv地域のVolchansk市で、住民への食糧援助の分配中に、外国の傭兵のユニットが砲弾で民間人の蓄積場所を砲撃します。キエフ政権は、RF軍の信用を失墜させ、ロシアが民間人を殺害したと非難するテロ行為を計画した。

Kyiv is preparing a "bloody provocation with the death of its own citizens," the Russian interdepartmental coordination headquarters said. "On October 24, in the city of Volchansk, Kharkiv region, during the distribution of food aid to residents, a unit of foreign mercenaries will shell a place of accumulation of civilians from artillery shells. The Kyiv regime planned a terrorist action to discredit the Armed Forces of the RF and accuse Russia of killing civilians”
0903名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/24(月) 19:35:42.43ID:eZ1XBkYq
また露軍によるウクライナ全土にむけてミサイル攻撃が始まった模様*\(^o^)/*

Air raid alarms going off in all of Ukraine
0905名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/24(月) 19:47:21.89ID:2W1AG7oP
>2022/3/10 ナザレンコ・アンドリーさん(27)が9日までに
>産経新聞のインタビューに応じ、「帰国してロシアとの戦闘に参加したい」と心情を語った。
>帰国してロシアとの戦闘に参加したいウクライナ大使館から説得され帰国を見送ってはいるがなお断念はしていない

マジでいつ帰るんだよ

"戦争を美しく語る物を信用してはいけない
彼らは決まって戦場に居なかった者達なのだから"

──クリント・イーストウッド
0908名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/24(月) 21:32:21.65ID:rdfShYvU
ほぼウクライナ全土に人が住めなくなるな( ゚д゚)

ウクライナ軍がザポリージャ原子力発電所への砲撃を止めなければ、予測によると、放射性物質の放出はヨーロッパのほぼ全体に影響を与える可能性があります。

If the Armed Forces of Ukraine do not stop the shelling of the Zaporozhye nuclear power plant, then, according to the forecast, the release of radioactive substances may affect almost the whole of Europe.
0909名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/24(月) 21:42:56.42ID:fX8aYbrl
大騒ぎしていた割に、大した威力ないんだな、このミサイルw

19発のHIMARSミサイルがノバヤ・カホフカで発射され、そのうち3発が水力発電所に命中した。発電所へのウクライナの攻撃の後、重大な損害はありません。水力発電所は稼働し続けています-市の行政責任者

19 HIMARS missiles were launched at Novaya Kakhovka, three of them hit the hydroelectric power station. There are no critical damages after the Ukrainian attack on the power station, the hydroelectric power station continues to work - the head of the city administration
0911名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/24(月) 21:58:01.56ID:lxsQRJmt
イスラエルの判断は正しい、て言うか同国はシリア攻撃で忙しいのだろう(*´Д`*)

イスラエル国防省の長官は、ウクライナのカウンターパートとの会談で、彼の国はキエフに武器を供給しないことを確認した

The head of the Israeli Defense Ministry confirmed in a talk with his Ukrainian counterpart that his country will not supply weapons to Kiev
0912名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/24(月) 23:13:25.83ID:dNyNM4EB
最新の前線戦況報告 露軍は負けません(^_^)v

クレメンナヤの近くを突破しようとする試みは撃退されたと、大隊司令官 BARS-13 "Fomich" が報告しています。今日、戦車中隊の支援を受けて、2 台の装甲兵員輸送車からなる敵が、私たちの陣地を攻撃しようとしました。クレメンナヤチェルヴォノポポフカ北地区において。私たちの大砲のタイムリーで有能な行動のおかげで、敵の前進はチェルヴォノポポフカから1.5キロ離れた場所で停止されました。人員と装甲車両に多大な損失を被ったため(少なくとも5両の戦車と多数の装甲車両が破壊されました)、敵は撤退しました。

An attempt to break through near Kremennaya was repulsed, reports the battalion commander BARS-13 "Fomich" Today, the enemy, consisting of 2 armored personnel carriers, with the support of a tank company, attempted to attack our positions north of Kremennaya in the Chervonopopovka area. Thanks to the timely and competent actions of our artillery, the enemy advance was stopped one and a half kilometers from Chervonopopovka. Having suffered huge losses in manpower and armored vehicles (at least 5 tanks and a large number of armored vehicles were destroyed), the enemy retreated.
0913名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/24(月) 23:18:55.37ID:Xe3ry+5Q
ウクライナ軍 387,000 人が死亡って事はないだろうが結構近い数字だろうな

2022 年 10 月 23 日
特別作戦中のウクライナの恐ろしい損失が明らかになった
キエフ当局は、国家安全保障目的で一部のデータを公開することを禁止しています。
ロシアの特別軍事作戦の開始後、ウクライナ軍の実際の取り返しのつかない損失は、
30万人以上の死者に達しました。このようなデータは、OSINT 調査員 (オープン ソースからの情報の収集 -編) によって提供されます。
同時に、ウクライナ当局は、国家安全保障上の目的で、NWO 中の人的損失に関する実際の統計の公開を禁止しています。
公開されたデータによると、2022 年 10 月 20 日までに、ウクライナ軍は 402,000 人を失い、そのうち約 387,000 人が死亡しました。
西側諸国からの外国人傭兵の損失は54,000人で、そのうち31,240人が死亡しました。捜査官は、
葬儀機関からの報告、遺体安置所のデータ、およびウクライナ軍の無線、携帯電話、衛星通信の分析結果を分析した後、そのような数字を得ることができました。

ウクライナ軍は人員の補充のため、兵役義務のある60歳までの男性全員には召集令状を送る予定
0914名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/24(月) 23:22:38.33ID:BgsrUcUw
ロシアとイランが組めば無敵ですなw*\(^o^)/* さらに中国とインドと、ついでに北朝鮮 米帝ザマァwww

イランはEUと米国にとってより多くの驚きを持っています - 制裁のために西側から供給できないガスタービンをロシアに供給し、ロシアの輸出に対する西側の制限にもかかわらず、ロシアからの穀物輸入を促進しています。

Iran has more surprises for EU & US - to supply gas turbines to Russia which it cannot source from the West due to sanctions, and is boosting grain import from Russia despite West's restrictions on Russian exports.
0915名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/24(月) 23:26:01.82ID:c2KzZxmO
ウクライナ、イラン製無人機の撃退に
「徐々に成功」英国防相 
ロシアは戦争をやめる気配がない。
https://youtu.be/39reKEbX11A ;
ロシア敗色濃厚 プーチン大都市 "後継者" 3人の名前 
ウクライナ侵攻で苦戦「近くヘルソン撤退」か 
「軍強硬派」「実務派」などクレムリン暗闘
https://youtu.be/OgZxz8p37Po ;
0916名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/24(月) 23:29:31.11ID:cA3FODQK
露軍はヘルソン地区で連日、多数の宇軍兵士を捕虜にしているとの報

Kherson地域では、第 28 旅団の中隊長、第 4 旅団の中隊長、戦車小隊長を含む 17 人のUkrainian兵士が 3 日間で捕虜になりました。

In the Kherson region, 17 Ukrainian soldiers were taken prisoner in three days, including a company commander of the 28th brigade, a company commander of the 4th brigade and a tank platoon commander.
0917名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/24(月) 23:37:30.39ID:T/WmQBPq
ヘルソン地域で大量の宇軍兵士の死体袋の映像のコメント、南無

Ukrainian兵士が反撃に失敗して帰宅Kherson

Ukrainian soldiers returning home after failed Kherson counter offensive.
0918名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/24(月) 23:50:05.29ID:OEjmDFny
ヘルソンでは宇軍の攻撃は失敗続きの模様

敵は、大隊戦術グループの力で、ヘルソン地域のブルスキンスコエ、ピャチハトキ、トリフォノフカの集落の地域にあるロシア軍の陣地を攻撃したが失敗した。

"The enemy unsuccessfully attacked the positions of the Russian troops in the areas of the settlements of Bruskinskoye, Pyatikhatki and Trifonovka in the Kherson region with the forces of the battalion tactical group."
0919名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 00:07:10.51ID:ogGO8plR
ウクライナは本当に寒い冬を迎えるんだな お大事にw どうせまたあいつが世界に向けて乞食活動するんだろwww

ウクライナの Naftogaz の首長である Yuriy Vitrenko は、来たる冬はウクライナの「歴史上最悪」になるだろうと述べ、深刻な停電と暖房の問題を警告した。

「私たちはこれに備えていますが、問題を 100% 防ぐことは不可能です。ウクライナでは、エネルギー施設の約 40% が破壊されました。さらに、すべての製油所が破壊されました」と Vitrenko 氏は Handelsblatt のドイツ版に語った。

The head of Ukraine Naftogaz, Yuriy Vitrenko, said that the upcoming winter will be the "worst in the history" of Ukraine, warning of serious power outages and heating problems.

"We are preparing for this, but it is impossible to prevent problems 100%. In Ukraine, about 40% of energy facilities have been destroyed. In addition, all oil refineries have been destroyed," Vitrenko told the German edition of Handelsblatt.
0920名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 00:48:56.16ID:/y7HCfKK
ロシアは400kmもの長さの要塞構築を始めたとの報 恐ロシアw

ロシアの情報筋は、ロシアがクルスク州でロシアとウクライナの国境を強化し始めたと主張している。これは、国境の 400 km を強化する必要があることを意味します。

Russian sources claim that Russia has started to fortify the Russian-Ukrainian border in the Kursk Oblast. This would mean that 400 km of border need to be fortified.
0921名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 01:00:18.41ID:M5IvtgXc
ホント米帝ってクソ国家だな( *`ω´) ルーマニアに敬礼(`_´)ゞ

「ルーマニアのヴァシレ・ディンク国防相は、戦争終結に向けた潜在的な交渉の一環として、ウクライナがロシアに領土を割譲しなければならない可能性があることを示唆する公式声明を発表した後、辞任した。
米国は属国が平和について語ることを許さない。

— "Romanian Defense Minister Vasile Dincu resigned after making public statements implying that Ukraine may have to cede territory to Russia as part of potential talks aimed at ending the war.

USA will not let it's vassals speaking of peace.
0922名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 01:45:07.55ID:Reeerr7o
米帝はクソだが、芸術には国境も経済制裁もないということ*\(^o^)/* 日本も見習わなくてはならない

ニューヨークの人々は「ロシアへの制裁」を無視し、ショスタコーヴィチとチャイコフスキーの作品を演奏したピアニストのポリーナ・オセティンスカヤとヴァイオリニストのマクシム・ヴェンゲロフにスタンディングオベーションを与えた。

🎹🎻The New York public ignored the “Russian cancellation” and gave a standing ovation to pianist Polina Osetinskaya and violinist Maksim Vengerov, who performed works by Shostakovich and Tchaikovsky.👏🏼
0923名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 02:00:41.50ID:4V74LH3m
さすがにこのレポートの内容は、宇軍に同情するわ(*´Д`*)

ゴリツィアーネ基地には、イタリア軍のレオパルト 1A5 戦車が大量に保管されていました。
本来は解体後にラテンアメリカに引き渡される予定だったが、契約が破綻したため、代わりにウクライナに移管されるようだ。

The Leopard 1A5 tanks of the Italian army were stored at the Goriziane base.

Originally, they were supposed to be delivered to Latin America after decommissioning, but the contract fell through, so it appears that they will be transferred to Ukraine instead.
0924名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 06:33:39.61ID:iSOJZy/s
米帝はロシアと交渉する気が少しはあるようだ 軟化してきてるなw

ホワイトハウスからのいくつかの声明:

- 米国は、個々の司令官の声明にもかかわらず、ウクライナに軍隊を派遣しないだろう。

- 米国は「キエフの関与なしに」ウクライナについてロシア連邦と交渉するつもりはない。

- 各国は、核戦力の即応態勢を変える必要性を認識していません。

- ホワイトハウスは、ロシア連邦との交渉を求める下院議員のグループから手紙を受け取りました.彼らは彼らの提案を高く評価しています.

Several statements from the White House:

- The United States will not send its troops to Ukraine, despite the statements of individual commanders;

- The United States does not intend to negotiate with the Russian Federation on Ukraine "without the involvement of Kyiv";

- States do not see the need to change the readiness of their nuclear forces;

- The White House received a letter from a group of congressmen calling for negotiations with the Russian Federation, they appreciate their proposal
0925名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 06:39:22.08ID:vZ0S9i+t
プーチン大統領と直接会談できたかお株も上がるよね

ホワイトハウスは、2022 年の中間選挙に先立って、ウクライナ戦略を劇的に変更し、ロシアとの直接交渉を追求するようバイデンに促す 30 人のリベラル議員のグループからの書簡を認識していると述べている。

The White House says it is aware of the letter from a roup of 30 liberal lawmakers urging Biden to dramatically shift his Ukraine strategy and pursue direct negotiations with Russia ahead of the 2022 midterm elections.
0928名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 07:05:05.49ID:TG/KoCx7
EUの足並みがどんどん崩れていくザマァwww

2月以来、オランダ政府はロシアに対するEU制裁の免除のための91の許可を発行した。いくつかの企業が同じ権限を使用できます - RTL Nieuws

Since February, the Dutch government has issued 91 permits for exemption from EU sanctions against Russia. Several companies can use the same permission - RTL Nieuws
0929名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 07:14:10.13ID:tA7KyUbZ
巨大な工場の中が見渡す限り戦車で埋め尽くされている!本当は経済制裁なんてやってないのかもw

今日、ニジニ・タギルの最高司令官の指示により、メドベージェフによるこの分野の装甲車両で最大のメーカーであるウラルバゴンザヴォード社で、戦車の生産の管理チェックが行われました。

Today, at the direction of the Supreme Commander-in-Chief in Nizhny Tagil, a control check of the production of tanks was carried out at the Uralvagonzavod corporation, which is the largest manufacturer in this field of armored vehicles by Medvedev.
0931名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 08:01:04.50ID:UHK1xX8q
さすがはロシア 恐ロシア(^_^)v

ロシアはノヴァヤ・カホフカ・ダムを排水するために、明らかに流量を増加させている。最終的には、吹き飛ばされたダムによる洪水のリスクは中和されます。

立って戦うことを支持する別のデータポイント。

Russia has apparently been increasing the rate of flow through the Novaya Kakhovka Dam in an attempt to drain it. Eventually, the risk of flooding from a blown dam will be neutralized.

Another data point in favor of standing and fighting.
0932名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 08:09:05.56ID:CDBR38cr
ロシアでも戦場で活躍するロボットを開発中 映像には日本のタフブックがはっきりと映ってるw

ロシア国防省は偵察ロボットをテストしています。彼らは攻撃グループの前に乗り、隠れている敵を特定し、データを送信します。

未来のアシスタント ストームトルーパーの名前はスティックです。検査ロボット複合施設は、ほとんどの場合、昼夜を問わず機能します。

The Russian Defense Ministry is testing reconnaissance robots. They will ride ahead of the assault group, identify the enemy hiding and transmit data.

The name of the future assistant stormtroopers is Stick. The inspection robotic complex can work day and night in the most.
0933名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 08:21:59.82ID:IVYl0DXE
7月末のウクライナ軍(AFU)からの流出文書では、AFUだけで19万人以上の死者・負傷者が出ているなどの報告
10月23日ウクライナ軍 387,000 人が死亡って事はないだろうが結構近い数字だろうな

2022 年 10 月 23 日
特別作戦中のウクライナの恐ろしい損失が明らかになった
キエフ当局は、国家安全保障目的で一部のデータを公開することを禁止しています。
ロシアの特別軍事作戦の開始後、ウクライナ軍の実際の取り返しのつかない損失は、
30万人以上の死者に達しました。このようなデータは、OSINT 調査員 (オープン ソースからの情報の収集 -編) によって提供されます。
同時に、ウクライナ当局は、国家安全保障上の目的で、NWO 中の人的損失に関する実際の統計の公開を禁止しています。
公開されたデータによると、2022 年 10 月 20 日までに、ウクライナ軍は 402,000 人を失い、そのうち約 387,000 人が死亡しました。
西側諸国からの外国人傭兵の損失は54,000人で、そのうち31,240人が死亡しました。捜査官は、
葬儀機関からの報告、遺体安置所のデータ、およびウクライナ軍の無線、携帯電話、衛星通信の分析結果を分析した後、そのような数字を得ることができました。

ウクライナ軍は人員の補充のため、兵役義務のある60歳までの男性全員には召集令状を送る予定
0935名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 08:55:18.40ID:I9EHEL14
イランはドローンに関して、ウクライナに調査団を派遣するとのこと。そして、これはロシア製ですよと答えて帰る予定www

イランは、ウクライナでの紛争におけるイランの無人偵察機の使用に関するキエフの報告書と一緒に研究する準備ができている - イラン外相

「私はボレル氏に、ウクライナと共同で調査するためにイランの軍事専門家のグループを送る準備ができていることを伝えた。

ウクライナでのイランの無人偵察機の使用の申し立てに関連している、とホセイン・アミール・アブドラヒヤンは述べた.

これに先立ち、イランはウクライナが自国で使用するためにドローンをロシアに移送したという告発を拒否した。

Iran is ready to study together with Kiev reports on the use of Iranian drones in the conflict in Ukraine — Iranian Foreign Minister

"I informed Mr. Borrel that I am ready to send a group of Iranian military experts to jointly investigate with the Ukrainian side in connection with allegations of the use of Iranian drones in Ukraine," Hossein Amir Abdollahiyan said.

Earlier, Iran rejected accusations of the transfer of drones to Russia for use in its own in Ukraine.
0936名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 09:03:09.53ID:cS9tRIu+
イスラエルって言うべきことを、はっきり言うから気持ちいい。 米帝でもイスラエルには逆らえないからなw

誰もウクライナのために自国の安全を犠牲にすることはありません – キエフのイスラエル大使

イスラエル政府は、キエフへの武器供給に同意することで、ロシア連邦との関係における「レッドライン」を超える責任を負うことはありません。

No one will sacrifice the security of their country for the sake of Ukraine – Israeli Ambassador in Kiev

No Israeli government will assume the responsibility of going beyond the "red lines" in relations with the Russian Federation by agreeing to supply arms to Kiev, because in the event of an escalation, no one will stand up for Israel.
0937名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 09:03:18.88ID:IVYl0DXE
ナザレンコさん大変です
ウクライナでは52歳女性がママさんが戦ってると言うのに
軍曹ですよマジで居ないんだ元のウクライナ軍
みんな死んじゃって軍曹に昇格したんですね

高垣典哉2@2p7KobXk7f6HLml
ウクライナの52歳女性がママさん軍曹として軍を鼓舞 SNSで戦況を世界に伝える (東スポWEB)

英紙ザ・サンが23日、報じた。
3人の子供がいるマリアナ・ザグロさん(52)はロシアとの戦争で当初、スナイパーとして活躍。
軍曹となり、現在はライフルを自動小銃AK―47に持ち替え、ハリコフ近くの最前線にいる。
0938名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 09:21:11.14ID:OXH+RF5L
イランの親分もかっこいいな*\(^o^)/*

イラン軍のバゲリ少将の参謀総長は、ロシアへの武器供給のために欧州連合によって彼に課せられた制裁に対応して、次のように述べています。

「あなたのヨーロッパにそのようなものがあれば、私のすべての財産を没収してください。そしてこのお金で石炭を購入してください!厳しい冬があなたを待っています!」

Chief of the General Staff of the Iranian Armed Forces Major General Bagheri, in response to the sanctions imposed on him by the European Union for the supply of arms to Russia:

"Please confiscate all my property, if there is such a thing in your Europe, and buy coal with this money! A hard winter awaits you!"
0940名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 09:58:59.34ID:n1c0O82p
日本の自称評論家、専門家も、アメリカの研究者も、核戦争が起こってほしくて仕方がないんだな(*´Д`*)

「誰もそのことについて尋ねられたり、知らされたり、語られたりしておらず、ここで私たちは核戦争の瀬戸際にいます。私たちがここに来たのは、米国が誰の裏庭からもその忌まわしい鼻を隠すことができないからです。米国のメディアは議論をまったく望んでいません。」 — ジェフリー・サックス

“No one’s been asked about it, informed about it, told about it and here we are at the brink of nuclear war. We got here because the United States just can’t keep its goddamn nose out of anyone’s backyard. US media doesn’t want to have any debate at all.” — Jeffrey Sachs
0941名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 10:12:38.40ID:K1nP7LP3
最新ロシアで流行っているジョークwww

今、焼きたてのパンよりも安い冷凍パンを食べることで、「ロシア打倒に貢献する」と言われている。

Now people are being told that by eating frozen bread, which is cheaper than fresh bread, "will contribute to defeating Russia".
0942名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 10:19:29.32ID:IVYl0DXE
中間選挙でバイデンが勝つには911並のことを起こす危険あり
0946名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 11:31:19.87ID:nNl9x5WD
制裁オタ売電( *`ω´)

バイデンは、ニカラグアに対する制裁を拡大する命令に署名し、国の特定のセクターへの米国の投資を禁止します - 財務

Biden signs order to expand sanctions on Nicaragua, prohibit US investment in certain sectors in country - Treasury
0948名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 12:01:37.74ID:A45GGhv1
米帝に対するロシアの研究所の主張 抜粋 激しく同意キリッ(`・ω・´)

「ロシアとその同盟国は、外部から押し付けられた解決策に服従するつもりはない。ワシントンの扇動で欧米が課した反ロシア制裁は、ヨーロッパに深刻なエネルギー危機をもたらした。世界経済は苦しんでいます。情報戦争が激化している」 — ラストラット

国連に反抗してWMDの捜索に失敗したという口実による米国のイラク侵攻と、21世紀だけでも世界中の8つの戦争と27以上の「カラー革命」は、真の侵略者(米帝)が国際社会が採択した決議に従わないことを示しています。

“Russia & its allies are not going to submit to externally imposed solutions. Anti-Russian sanctions imposed by the West at the instigation of Washington have led to a severe energy crisis in Europe. The global economy is suffering. The information war has escalated.” — Russtrat

“US invasion of Iraq under pretext of an unsuccessful search for WMDs in defiance of UN, as well as 8 wars & over 27 ‘color revolutions’ around the world in the 21st century alone show that the real aggressor will not obey the resolutions adopted by the international community.”
0951名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 12:47:33.30ID:IVYl0DXE
(笑) なんかあったw

#Dappi こと #ワンズクエスト
Dappi@dappi2019
日本が大好きです。偏向報道をするマスコミは嫌いです。国会中継を見てます。
289 フォロー中17.3万 フォロワー

Dappi@dappi2019・2021年6月4日
ナザレンコ・アンドリー「軍縮は地獄の入口。ウクライナは独立時に『もう戦争は起きない』と
平和ボケし軍事費を福祉に回すために“ウクライナを守る約束をした
ロシアに核を渡し&軍隊を100万→20万人に軍縮”したら露は侵略してきた」
執拗に『防衛費を減らし他に使え』と主張する立憲共産党の考えは危険
0952名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 13:13:54.62ID:TDRtw8ZP
米国は、すべての世界大戦がヨーロッパで行われ、都市はヨーロッパだけで平らになると信じ込ませた。
米国は、広大な大西洋と太平洋のおかげで、世界からの分離に慣れてきました。しかし、世界ははるかに小さくなっています。この事実を認識し、謙虚に行動することをお勧めします。

USA deluded into believing that all the world wars will be fought in Europe and cities will be flattened in Europe only.

The US has grown comfortable with our separation from the world thanks to the vast Atlantic and Pacific oceans. But the world has grown much smaller and we would do well to recognize this fact and exercise some humility.
0953名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 13:21:26.63ID:m78QCpik
ドイツ人もかなり馬鹿であることが判明www

中国がヨーロッパへのガスの販売を保留することを決定した後、オラフ・ショルツと彼の代表団全員が中国に行く。
ロシアのガスがなく、中国が彼らにガスを供給しようとしないなら、人々は来る冬に凍りつくだろう。

Olaf Scholz and his full delegation are going to China after China decided to hold the sell of gas to Europe.

Without Russia's gas and China not willing to supply them with gas, people will freeze in coming winter.
0954名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 13:48:41.41ID:gG6gI63h
露軍は夜間攻撃でも大進撃を続けているご様子(^_^)v

英雄について: " ○ " グループの砲兵は、ウクライナの過激派の要塞地域を破壊しました。諜報部隊は、スタロビルスク方向の敵の位置を明らかにしました。

グループの大砲は、敵の要塞化された地域に火の敗北をもたらしました。砲兵隊が狙いを定めて標的に命中した結果、生き残ったナチスは撤退を余儀なくされました。

そのおかげで、私たちの軍隊は領土の奥深くまで前進することができました。

About the Heroes: Artillerymen of the "○" group destroyed the fortified area of Ukrainian militants Intelligence units revealed the location of the enemy in the Starobilsk direction.

The cannon artillery of the group inflicted a fire defeat on the fortified areas of the enemy. As a result of a well-aimed hit by artillery crews on the intended target, the surviving Nazis were forced to retreat,

thanks to which our troops managed to advance deep into the territory.
0955名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 13:56:13.75ID:G1TiS6FK
イラン万歳\(^o^)/

ウクライナ人は新しい Arash-2 UAV のロシアへの移送を恐れている。Oleksandr Musiyenko は軍事研究センターのウクライナ人責任者です。 TSN とのインタビューで、イランが Arash-2 無人機をロシアに譲渡できることを示唆しました。

Ukrainians are afraid of the transfer of new Arash-2 UAVs to Russia. Oleksandr Musiyenko is the Ukrainian head of the military research center. In an interview with TSN, he suggested that Iran could transfer Arash-2 drones to Russia.
0956名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 14:11:02.53ID:Xh6E1pUm
売電は中間選挙で負けそうだから、大統領である間にやりたい放題だな( *`ω´) 地獄へ墜ちろ!

米国がニカラグアのダニエル・オルテガ大統領を取り締まりで罰することを目指しているため、バイデンはニカラグアの金産業を標的とする大統領令に署名した

富が絡む限り
民主主義/人権の名の下に彼はただ見守るだけ
NATOはまもなく移動します
彼らはニカラグアを破壊する

Biden has signed an executive order targeting Nicaragua gold industry as the US aims to punish Nicaraguan President Daniel Ortega over a crackdown.

As long as there is wealth involved
Just watch in the name of democracy/human right.
NATO will be moving soon.
they will destroy Nicaragua.
0958名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 14:31:13.51ID:h5oicQBb
ロシアを積極的にしたのは誰かな?(^ ^)

ロシアは次のことだけを要求していたことを決して忘れないようにしましょう。
- ミンクスの合意を尊重する。
- NATOを東方に拡張しないでください。
- ウクライナを中立に保つ。

第三次世界大戦に直面した今、これらの要求は取るに足らないものに思えます。

NATOは望んでいたことを達成し、ロシアを消極的な立場に置くことはできませんでした。

Let’s never forget that Russia was only asking about :
- respecting Minks agreement.
- don’t expand NATO eastwar.
- keep Ukraine neutral.

Those requests seem trivial now when we are faced with WW3.

NATO achieved what it wanted, put Russia in a position it could not stay passive.
0959名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 16:26:12.55ID:eElEfQCd
インド人も逃げ出すウクライナ いよいよヤバいかも((((;゚Д゚)))))))

インド外務省は、ウクライナにいるインド人ができるだけ早く近隣諸国に向けて出発することを推奨している、とエコノミック タイムズは報じた。

キエフの大使館は、国を離れる際に予防措置を講じるようインド人に促した。

The Indian Foreign Ministry recommends that Indians in Ukraine leave for neighboring countries as soon as possible, The Economic Times reported.

The embassy in Kyiv urged Indians to take precautions when leaving the country.
0960名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 16:57:34.38ID:cdzZQ1V2
まともな人はこう考えるよね(^ ^)

ドイツのフランクフルト・アム・マインでは、人々がウクライナへのさらなる資金提供に抗議している。

In Frankfurt am Main, Germany, people are protesting against the further provision of funds to Ukraine.
0961名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 17:49:20.15ID:TJ24D1Sh
インド人がウクライナから逃げ出すのは、やはり原発が理由なのかね?(;ω;)

ロシア連邦国防省:予測によると、放射性物質の放出は、キエフ政権がザポロジエ原子力発電所を爆撃しているため、ヨーロッパ全体に影響を与える可能性があります。

MINISTRY OF DEFENSE OF THE RUSSIAN FEDERATION: FORECASTS SHOWED THAT THE RELEASE OF RADIOACTIVE MATERIALS WOULD AFFECT ALMOST THE WHOLE OF EUROPE DUE TO THE KYIV REGIME BOMBING THE ZAPOROZHYE NUCLEAR POWER PLANT.
0967名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 18:29:22.00ID:PM6elHBb
ISW報告 “ウクライナ反攻: 南部
ロシア軍はドニプロ川近くで最終防衛陣地の構築を試みていると思われ、報道によると、ヘルソン市防衛の準備も進めているという。ウクライナ参謀本部の報告によると、ロシア軍はムィコラーイウ州とヘルソン州の未特定の地点において、退却ルート上にある橋と渡河点での地雷埋設を続けている。ウクライナ軍南部作戦管区が加えて伝えたところによると、ロシア軍は占領機関当局者と非戦闘部門の軍要員の退避を行うなか、防衛線を維持し続けている。また、複数の軍事ブロガーは、ロシア軍がヘルソン市の住民で地域防衛部隊を編成しているが、このような部隊は有効な防衛戦力にはならない可能性が高いだろうと主張した。ウクライナ参謀本部は、ロシア治安部隊がヘルソン刑務所の囚人のほとんどを釈放し、その囚人をロシア軍がヘルソン市防衛に用いる可能性があるとも指摘した。
0968名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 18:35:53.81ID:ijat6jYR
わかっている人はわかってる(^ ^)

何十億ドルも費やしているゼレンスキーと彼の同盟国は、戦争にうんざりしています。そして、彼らは勝つことさえできないことを知っているので、NATO のレッド ラインを越える汚い爆弾を爆発させるという口実で、NATO を積極的に戦争に引きずり込みます。
彼らはロシアに勝てないことを知っている。

Zelensky and his Ally that is spending billions is tired of the war. And they know they can't even win Therefore wants drags NATO actively into the war by pretext of detonating dirty bomb that cross the NATOs' red line.

They know Russia cannot be defeated.
0969名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 18:39:34.84ID:ijat6jYR
アメリカもさすがに変わってきたなぁ(*´Д`*)

「ワシントン・ポスト」は、アメリカの民主党員が、自分たちの大統領にウクライナへのアプローチを変えるよう「圧力をかけている」のはこれが初めてであることを強調している。

The "Washington Post" emphasizes that this is the first time that members of the American Democrats are "pushing" their own president to change his approach to Ukraine,
0970名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 18:44:33.11ID:ijat6jYR
その通りです(`_´)ゞ

「西側諸国を席巻する経済災害は、帝国世界経済秩序の最終的な衰退と、統合された世界秩序への移行の現れです。」 — セルゲイ・グラジエフ

“The economic disaster sweeping the West is a manifestation of the final decline of the imperial world economic order and the transition to an integral world order.” — Sergey Glazyev
0972名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 18:50:36.66ID:ijat6jYR
日本はロシアに感謝します*\(^o^)/*

日本のエネルギー会社Saibu Gasは、Sakhalin-2プロジェクトの新事業者とLNG供給契約を締結しました - Kyodo

Japanese energy company Saibu Gas has signed an LNG supply contract with the new operator of the Sakhalin-2 project - Kyodo
0973名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 18:55:39.74ID:ijat6jYR
マクロンもたまにはまともなこと言うなw

米国がウクライナの和平プロセスを進めるために交渉のテーブルに着く必要がある - マクロン

We need the United States to sit down at the negotiating table to advance the peace process in Ukraine - Macron
0974名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 19:06:06.09ID:XiW6Fuwf
泥棒かよw そもそもスイスはEU加盟してないだろ( *`ω´)

EU の目標は凍結ではなく、ヨーロッパにあるロシアの資産を没収することですが、そのためには法的枠組みを準備する必要があります - von der Leyen
- スイスの銀行

The goal of the EU is not to freeze, but to confiscate Russian assets in Europe, but for this it is necessary to prepare a legal framework - von der Leyen

- Swiss banks
0975名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 19:10:49.24ID:XiW6Fuwf
これからはイランと中国に期待だな^_^

「テヘランはモスクワとの関係の発展を真剣に受け止めており、上海協力機構をその権力の中心地の1つと考えています。」
「米国は制裁が機能していないことに気づき、偽情報を含む他の方法を使い始めた」

"Tehran takes the development of relations with Moscow seriously, considers the Shanghai Cooperation Organization one of its centers of power."

"The United States realized that sanctions were not working, and began using other methods, including disinformation".
0977名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 19:22:02.39ID:BhKIzQnd
強気発言だ(^_^)v

プライドがあるときは、あなたの没落が常に近いことを常に覚えておいてください
ロシアは経済的にも戦場的にも両面で勝っている。
ヨーロッパでは企業が大量に閉鎖されています。
1962年以来営業している人気のベーカリーは、電気料金が高いため1週間で閉店しています。

Always remember when you are to Pride your downfall is always near.

Russia is winning front and back both economically and battlefield.

Businesses are closing in masse in Europe.
Our bakery, which has been open since 1962, is closing in a week due to high electricity prices.
0978名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 19:29:04.14ID:TB3I4lO4
半年経って、やっと乞食も相手にされなくなったかw

ウクライナは、国の迅速な回復のための 170 億ドルの計画の実施に対して「1 セントも受け取っていません」。
これは、このトピックに特化した国際会議でビデオリンクを介して話すゼレンスキーによって述べられた、とロイターは書いている。
彼はまた、ウクライナのエネルギーインフラの 3 分の 1 以上がすでに破壊されていると訴えた。

Ukraine "has not received a cent" for the implementation of a $17 billion plan for the rapid recovery of the country.

This was stated by Zelensky, speaking via video link at an international conference dedicated to this topic, writes Reuters.

He also complained that more than a 1/3 of the Ukrainian energy infrastructure has already been destroyed.
0979名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 19:38:08.09ID:RWOFe31n
痛烈だな(*´∀`*)

ゼレンスキーはまだ世界中で助けを求めています...
ゼレンスキーは成長する必要があります!中国とインドは特別軍事作戦の初日から中立を保ってきたが、プーチン大統領はそれらを批判しなかった。これが大人とピエロコメディアンとの違い!

Zelensky is still asking for help all over the planet...

Zelensky needs to grow up! China and India have been neutral since day one of the special military operation but Putin did not critized them. This shows the difference between a grown man and a clown comedian!
0980名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 19:58:31.85ID:PvSjtpXt
完璧にアメリカに喧嘩売ってるわwww

「ロシアが必要としているのは、米国からの慰謝料ではなく、自国国境近くの重要な利益のゾーンの承認です。この場合、それはウクライナ全体に加えて、NATO の軍事インフラを 1997 年のレベルまで後退させたものです。」
「したがって、世界が新たな『キューバ・ミサイル危機』を予想できるかどうかは、アメリカ人次第です。」 — エレナ・パニナ

“What Russia needs is not a consolation prize from the US, but recognition of a zone of its vital interests near its own borders. In this case, it is the whole of Ukraine plus a rollback of NATO military infrastructure to the level of 1997.”

“So whether the world can expect a new ‘Cuban Missile Crisis’ depends on the Americans.” — Elena Panina
0983名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 21:28:22.63ID:6d3SnJ2V
ついにベラルーシからの攻撃が始まった!((((;゚Д゚)))))))

Russia launches 10 Iranian-made Shahed-136 drones from Belarus.

Shahed 136 invaded 7 regions in Ukraine
entered from Belarus.
0986名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 21:44:37.80ID:S5Mp06Lr
欧米はもう詰んだな^_^ザマァ

各国は、戦略的な石油備蓄を枯渇させ、それを市場操作に利用していますが、当初の目標は石油供給の不足を緩和することでした。
一部の国での戦略的石油備蓄の問題は、今後数か月で激化する可能性があります。
サウジアラビアのアブドゥルアズィーズ・ビン・サルマン・アル・サウードエネルギー大臣

Countries are depleting their strategic oil reserves and using them to manipulate the market, although their original goal was to mitigate the shortage of oil supplies.

The problem with strategic oil reserves in some countries may intensify in the coming months.

Minister of Energy of Saudi Arabia Abdulaziz bin Salman Al Saud.
0987名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 21:49:40.89ID:S5Mp06Lr
ロシアは大量の資源が眠るアフリカを手中に収めつつある(^_^)v

ウラジミール・プーチンは、ギニアビサウ共和国大統領と西アフリカ諸国経済共同体のウマロ・シソコ・エンバロ会長と会談した。
「私は兄弟として、そして友人としてあなたのところに来ました」-ウマロ・シッソコ・エンバロ

Vladimir Putin held a meeting with President of the Republic of Guinea-Bissau Chairman of the Economic Community of West African Countries Umaro Sissoco Embaló.

"I came to you as a brother and as a friend"-Umaro Sissoco Embaló
0989名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 21:58:25.18ID:lQzc0gzz
【緊急事態!『高市早苗の行動を監視せよ!』
中国の極悪スパイ企業が堂々と日本に上陸!】
中国企業ダーファはジェノサイド企業だぞ!
米国から国家安全保障上の脅威認定されてる企業に
監視カメラの販売なんかさせるな
https://youtu.be/sBE_YxFVXBQ ;
0991名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 22:16:21.80ID:kzzU+QmU
ボケ老人は黙ってて下さいぬ(*´∀`*)

ホワイトハウス: ジョー・バイデンは、ロシア連邦で有罪判決を受けたアメリカ人を本国に返還するための緊急措置を取る準備ができている。

White House: Joe Biden is ready to take emergency measures to return Americans convicted in the Russian Federation to their homeland.
0992名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 22:20:59.62ID:kzzU+QmU
EUのみなさんは石炭と木材をガンガン燃やして環境保護に努めて下さい!(*^ω^*)

ウクライナのエネルギー構造の約 40% が破壊されたため、EU 諸国に電力を輸出することができなくなった - Verkhovna Rada 副長官 Andriy Gerus

About 40% of Ukraine's energy structure has been destroyed, which makes it impossible to export electricity to EU countries - Verkhovna Rada deputy Andriy Gerus
0993名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 22:31:55.81ID:25FdhEiS
乞食のお小遣い 毎月50億ドルw?( ̄∇ ̄) 日本にもウクライナ人が沢山避難してきてるんだから、少しはまわして下さいな、マジで!

国際通貨基金は、毎月 50 億ドルのウクライナの支援に関する EU 委員会フォン デア ライエン委員長の見積もりに同意した。

The International Monetary Fund agreed with the estimates the head of the EU Commission von der Leyen on the support of Ukraine in the amount of $5 billion monthly
0994名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 22:37:51.40ID:25FdhEiS
ゼレンスキーがシャブ中って本当なのかも知れないなw やってる人は気持ちが異常に大きくなるらしいからʅ(◞‿◟)ʃ

「EUはロシアのエネルギー資源を私たちの助けで置き換えることができ、私たちの電力輸出はヨーロッパの気候政策の基本的な柱の1つになる可能性があります-ゼレンスキー」
-
なんてこった - 彼が取っているものが欲しい

"The EU will be able to replace Russian energy resources with our help, and our electricity exports will potentially be one of the fundamental pillars of European climate policy - Zelensky"
-
Holy fuck - I want the stuff he is taking
0995名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 22:42:27.39ID:YEzj89a5
もっと暗くなれザマァ(^_^)v

Kiev暗くなる
Ukraineの状況は重大です。発電施設の 50% が破壊されています。
工場に電力が供給されていない

Kiev Goes Dark
The situation in Ukraine is critical: 50 percent of electricity generation facilities are destroyed

Electricity not being supplied to the factories
0996名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 22:47:24.75ID:GM1EQVaH
なんかもうSFが現実になってきてるぬ( ̄∇ ̄) イスラエルはイランが大嫌いだからなーwww

イスラエルのメディアは、イランの無人偵察機と戦うためにUAVに設置されたスマートシューター複合施設のキエフへの移送について報告しました。
Smart Shooter は、コンピュータ化された高精度射撃の複合体です。

Israeli media reported on the transfer to Kiev of Smart Shooter complexes installed on UAVs to combat Iranian drones.

Smart Shooter is a computerized complex of high-precision shooting.
0997名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 22:56:50.61ID:hMfeAnca
欧米白人文化社会って、略奪と殺戮で血塗られた歴史があるから、こういう発想が平気でできるんだろうぬ(*´ω`*)

EUの目標は凍結ではなく、ヨーロッパのロシア資産を没収することです。「捕獲と凍結」と呼ばれるタスク フォースがあります。
「EU ガーデン」は、何世紀にもわたって最善を尽くす...すべての人を奪う。

The goal of the EU is not to freeze, but to confiscate Russian assets in Europe,we have a task force called "Capture and Freeze".-von der Leyen-unelected corruptocract,autocrat and cleptoman.

The "EU garden" do what it does best for centuries...Rob everyone...This is just more evidence to that...As infinite evidences before were seen,this is just one more...
0998名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 23:00:40.26ID:YEzj89a5
これからは「プーチンの末路」スレにお邪魔します。では、ごきげんよう!
0999名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 23:01:08.13ID:YEzj89a5
うめ
1000名無しさん@お腹いっぱい。
垢版 |
2022/10/25(火) 23:01:42.88ID:YEzj89a5
梅w
レス数が1000を超えています。これ以上書き込みはできません。